Zwroty towarów zakupionych w sklepie internetowym Moenasklep.pl
Możecie Państwo zwrócić nam zakupiony towar w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki/momentu odebrania towaru osobiście w Krakowie.
Prosimy o odesłanie:
- towaru w stanie nienoszącym śladów użytkowania, z metkami producenta, jeśli towar takie posiadał. Prosimy o przymierzenie bielizny w taki sposób, jak by Pani robiła to w sklepie – figi, szorty i body na swoje figi…
- produktu wraz z dowodem sprzedaży (paragonem) na adres hurtowni: Moena, Piotr Kucharski, ul. Kraszewskiego 36, 30-110, Kraków. Tel. 883-999-775 Albo do paczkomatu InPost: KRA137M, biuro@moenasklep.pl, tel. 883-999-775. Ponieważ najłatwiejszym i najtańszym sposobem jest zwrot przesyłki do paczkomatu KRA947. Jeśli potrzebujecie pomocy z wysyłką przesyłki za pomocą Paczkomatów Inpost chętnie pomożemy: możemy zamówić przesyłkę w Inpost, Państwo otrzymacie od nas numer przesyłki, który trzeba będzie wprowadzić, nadając przesyłkę w dowolnym paczkomacie. Nie trzeba drukować listu przewozowego. Koszt takiej przesyłki wynosi: 13,45 zł (wymiary A, B do 19 cm*38 cm*64 cm), przesyłkę zwrotną można będzie zakupić jako produkt w naszym sklepie. Po otrzymaniu opłaconego zamówienia przesyłki zwrotnej/zaksięgowaniu opłaty za takie zamówienie, my przygotujemy przesyłkę w systemie szybkich zwrotów Inpost i skontaktujemy się z Państwom telefonicznie, podając niezbędne informacje o tym, jak nadać zwrot w Paczkomacie.
- odpowiednie zabezpieczonym: w kopertach bąbelkowych zalecamy wysyłkę tylko fig, szortów, koszulek i biustonoszów bez fiszbin/ nie usztywnianych; wszystkie inny biustonosze/body/gorsety prosimy odsyłać w pudełkach. Zalecamy korzystanie z przesyłek poleconych z zachowaniem dowodu nadania.
- Możecie Państwo zwrócić produkt odebrany osobiście w hurtowni, znajdującej się pod adresem Kraszewskiego 36, 30-110, Kraków, pomieszczenie Moena wraz z dowodem sprzedaży i wypełnionym odstąpieniem od umowy. Prosimy o kontakt telefoniczny co najmniej 1 dzień przed planowaną wizytą pod numerem: +48 518-876-412.
- Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu. Jeśli wybraliście Państwo szybkie płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24, to zwrot również zostanie wysłany z a pośrednictwem serwisu Przelewy24. Jeśli zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem bankowym, bądź za pobraniem, to zwrot nastąpi tradycyjnym przelewem bankowym na podane w odstąpieniu od umowy konto. Jeśli płatność przy odbiorze osobistym była otrzymana gotówką, to zwrócimy Państwu pieniądze w gotówce.
- W razie odstąpienia od umowy prosimy o wypełnienie Formularzu odstąpienia od umowy i dołączenie go do przesyłki zwrotnej. Do każdego zamówienia dołączamy wydrukowane formularz odstąpienia od umowy wraz z oryginałem paragonu fiskalnego.
- W razie jakichkolwiek pytań prosimy o telefon: +48 883 999 775
Wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym Moenasklep.pl
Z poważaniem,
Załoga sklepu internetowego Moena Outlet