Witamy serdecznie!

 

Zwroty i wymiany

Zwroty towarów zakupionych w sklepie internetowym Moenasklep.pl

Możecie Państwo zwrócić nam zakupiony towar w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki/momentu odebrania towaru osobiście w Krakowie. Zwroty w naszym sklepie nie są darmowe: kupujący zwraca towar na swój koszt.

Prosimy o odesłanie:

  • towaru w stanie nienoszącym śladów użytkowania, z metkami producenta, jeśli towar takie posiadał. Prosimy o przymierzenie bielizny w taki sposób, jak by Pani robiła to w sklepie –  figi, szorty i body na swoje figi…
  • produktu wraz z dowodem sprzedaży (paragonem) na adres hurtowni: Moena, Piotr Kucharski, ul. Kraszewskiego 36, 30-110, Kraków. Tel. 883-999-775 Albo do paczkomatu InPost: KRA10APP, biuro@moenasklep.pl, tel. 883-999-775. Ponieważ najłatwiejszym i najtańszym sposobem jest zwrot przesyłki do paczkomatu KRA10APP.
  • prosimy odsyłać towar odpowiednie zabezpieczonym: w kopertach bąbelkowych zalecamy wysyłkę tylko fig, szortów, koszulek i biustonoszów bez fiszbin/ nie usztywnianych; wszystkie inny biustonosze/body/gorsety prosimy odsyłać w pudełkach. Zalecamy korzystanie z przesyłek poleconych z zachowaniem dowodu nadania.

Szybki, tani i bezpieczny sposób wysyłki zwrotów to wysyłka do Paczkomatu Inpost. 

a) Można zamówić przesyłkę zwrotna za pomocą Szybkie Zwroty InPost

b)Albo poprosić nas o pomoc telefonicznie pod num. 518-876-412. Chętnie pomożemy, Państwo otrzymacie od nas numer przesyłki, który trzeba będzie wprowadzić, nadając przesyłkę w dowolnym paczkomacie. Nie trzeba drukować listu przewozowego.

Koszt przesyłki zwrotnej:

a) jeśli opłaciłyście przesyłkę do siebie, to przesyłka zwrotna jest na nasz koszt, 12,50 opłacamy za pomogą serwisu SzybkieZwroty Inpost, ale nie zwracamy jeszcze Państwu dodatkowo 12,50 zł za przesyłkę, ponieważ już zwróciliśmy Państwu tę 12,50 w postaci darmowej przesyłki wrotnej. 

b) jeśli przesyłka do Państwa była do nasz koszt, to kwotę 12,50 zł potrącimy z kwoty zwrotu, ponieważ już  ponieśliśmy koszt przesyłki w 1 stronę zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

  • Możecie Państwo zwrócić produkt odebrany osobiście w hurtowni, znajdującej się pod adresem Kraszewskiego 36, 30-110, Kraków, pomieszczenie Moena wraz z dowodem sprzedaży i wypełnionym odstąpieniem od umowy. Prosimy o kontakt telefoniczny co najmniej 1 dzień przed planowaną wizytą pod numerem: +48 518-876-412.
  • Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu. Jeśli wybraliście Państwo szybkie płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24, to zwrot również zostanie wysłany z a pośrednictwem serwisu Przelewy24. Jeśli zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem bankowym, bądź za pobraniem, to zwrot nastąpi tradycyjnym przelewem bankowym na podane w odstąpieniu od umowy konto. Jeśli płatność przy odbiorze osobistym była otrzymana gotówką, to zwrócimy Państwu pieniądze w gotówce.
  • W razie odstąpienia od umowy prosimy o wypełnienie Formularzu odstąpienia od umowy i dołączenie go do przesyłki zwrotnej. Do każdego zamówienia dołączamy wydrukowane formularz odstąpienia od umowy wraz z oryginałem paragonu fiskalnego.
  • W razie jakichkolwiek pytań prosimy o telefon: 518-876-412

Wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym Moenasklep.pl

  • Możemy dokonać wymiany produktów zakupionych w naszym sklepie: a) 1 modelu na inny rozmiar na przykład Triumph Amourette 300W w rozmiarze 80D na Trumph Amourette 300W w rozmiarze 85D albo b) produkty z tej samej kategorii w tej samej cenie na przykład Biustonosz Triumph Amourette 300 W w cenie 129.90 zł na Amourette 300 WHP w cenie 129.90 zł.
  • Prosimy przed wysyłką towaru do wymiany zadzwonić do naszego biura pod num. 518-876-412 i zarezerwować produkty na które chcemy zwracany towar wymienić i napisać w formularzu odstąpienia od umowy, że chcecie wymienić produkty na następujące, wpisując nazwę modelu, kolor i rozmiar.
  • Przesyłka do nas jest na koszt Państwa, przesyłka z nowymi produktami do Państwa jest na nasz koszt.
  • Jeśli chcielibyście wymienić towar na produkty z w innych cenach, to musimy to zrobić po przez schemat zwrot/nowe zamówienie.
  • W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z poważaniem,

Załoga sklepu internetowego Moena Outlet