Reklamacje

Reklamacje produktów

 

Drodzy klienci! Bardzo nam przykro że spotkałyście się Państwo z koniecznością reklamacji zakupionego w naszym sklepie Produktu. To raczej jest wypadek, ponieważ wszystkie ubrania, bielizna i akcesoria, które sprzedajemy są towarami najwyższej jakości od sprawdzonych światowych producentów. Zależy nam na tym, żeby jak najszybszej sytuację naprawić… Prosimy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi poniżej aby proces reklamacji ułatwić:

 

Nasz sklep jest zobowiązany dostarczyć klientowi towar bez wad. Wyjątkiem jest sprzedaż Towarów z wadą, w tym przypadku wadą Towar może posiadać tylko te wadą które ujęta jest w go opisu  (ze względu na którą została obniżona cena danego towaru).

 

1) Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie -Moenasklep.pl, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem na adres biuro@moenasklep albo telefonicznie w godz. od 10 do19 od pon. do piąt. pod numerem 883 999 775. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.

 

lub krótkim opisem wady, który powinien zawierać następujące informacje:

  • Imię i Nazwisko Klienta
  • Numer zamówienia
  • Nazwa reklamowanego produktu
  • Przyczyna reklamacji/szczegółowy opis wady
  • Data stwierdzenia wady
  • Najodpowiedniejsza dla Państwa forma rozpatrzenia reklamacji. 5

 

Pod adres: Piotr Kucharski Maszax
ul. Zakrzowiecka 53/32,
30-370, Kraków
tel . 883 999 775

 

  • Prosimy zwrócić uwagę na to że następujące uszkodzenia artykułu nie podlegają reklamacji:
  • Naturalne zużywanie się obuwia.
  • Części wymienne np. fleki czy sznurówki.
  • Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
  • Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce.
  • Wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Dodatkowe informacje o konserwacji i przeznaczeniu produktów takich, jak torebki i buty są umieszczone na stronach sklepu internetowego w opisach produktów. W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomożemy, prosimy o tel. 883 999 775.

4)  Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Państwo adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

5) Nasz sklep umożliwia Państwu wybór najodpowiedniejszej formy rozpatrzenia

reklamacji, w szczególności:

  • obniżenie ceny
  • odstąpienie od umowy*
  • wymianę produktu na wolny od wad (jeżeli produkt jest jeszcze dostępny);
  • usunięcie wady chyba, że jest to niemożliwe lub wymagałoby to nadmiernych kosztów).

*Uwaga odstąpienie od umowy jest niemożliwe, jeśli wada jest nieistotna.

5)  Wszelkie koszty związane z uznaną reklamacją ponosi nasz sklep ( w tym koszty przesyłek) .

6) Informujemy jednocześnie, iż przysługuje Państwu możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show .

 

Z poważaniem,

Załoga sklepu internetowego „Moena” Outlet